انواع دستگاه های شهربازی

انواع دستگاه های شهربازی

جدیدترین وسایل شهربازی و دستگاه ها که شهربازی شما را متمایز می‌کند!

وسایل شهربازی در صورتی که به درستی انتخاب و خریداری شوند، خیلی زود موجب رونق اقتصادی مجموعه‌ها و شهربازی‌ها می‌شوند. اگر به دنبال احداث شهربازی،‌ سرمایه گذاری در شهربازی و خرید تجهیزات شهربازی هستید باید بدانید که امروزه شهربازی‌های موفق و مدرن به چه سمتی رفته‌اند.

لیست وسایل شهربازی

برای بسیاری از افراد، شهربازی محلی پر از خاطرات تکرار نشدنی است. بازی و شادی نیاز طبیعی هر شخصی می‌باشد. یکی از مکان‌ هایی که می‌توان در آن به راحتی به شادی و بازی پرداخت شهربازی است. وسایلی که در شهر بازی‌ها موجود هستند، روحیه‌ی افراد را تا مدت‌ها شاداب و سرزنده نگه می‌دارند. یکی از این بازی‌ ها ایرهاکی فول آپشن است. ایرهاکی‌ ها یک نوع بازی تنیس روی میز هستند، که هیجان را به ارمغان می‌آورند.

امروزه با تجهیزات و وسایل بازی که در اکثر شهربازی‌ ها وجود دارد به راحتی کودکان و بزرگسالان انرژی خود را تخلیه کرده و برای مدت‌ها سرحال هستند. در ادامه قصد داریم تعدادی از وسایل شهربازی را معرفی کرده و اطلاعات مفیدی مانند نحوه عملکرد تجهیزات و هیجان هر کدام را در اختیارتان قرار دهیم. با مشاهده لیست وسایل به راحتی می‌توانید آنها را مقایسه کرده و گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.
شهربازی چه مکانی است ؟

به پارک یا فضای بسته‌ای که از وسایل سرگرمی و تفریحی برای سرگرم کردن کودکان و بزرگسالان مجهز شده باشد، شهربازی گفته می‌شود. از نظر دسته بندی دو نوع شهربازی وجود دارد :

شهربازی سرپوشیده
شهربازی سرباز

به شهربازیی که در فضای آزاد همانند پارک‌ها باشد، شهربازی سرباز گفته می‌شود. شهربازی و یا تجهیزات بازی که در مکان‌ های سربسته و سرپوشیده باشند را شهربازی سرپوشیده می‌گویند. اصولا در شهر بازی‌ های سرپوشیده انواع بازی‌ های رایانه‌ای و الکترونیکی موجود می‌باشد. فروشگاه‌ های فروش ایرهاکی هم این وسیله ورزشی و بازی را برای دو مکان سرپوشیده و سرباز به فروش می‌رسانند.
انواع وسایل شهربازی

قطعاً شناختن و دانستن وسایل شهربازی و نوع وسایل آن می‌تواند در انتخاب تجهیزات به شما کمک کند. در این بخش قصد داریم به معرفی مختصر لیست وسایل شهربازی بپردازیم.

بازی ترن هوایی

به جرأت می‌توان گفت یکی از دوست داشتنی‌ترین دستگاه‌ های شهربازی، همین ترن هوایی می‌باشد. این وسیله به صورت یک خط آهنی پیچ در پیچ بوده که دارای شیب‌ های متفاوت است. این شیب‌ها هیجان را چندین برابر می‌کنند. در ساخت ترن ‌های هوای همانند ایرهاکی‌ های فول آپشن باید دقت خاصی شود.

ماشین بازی‌ ها

یکی دیگر از بازی‌ های شهربازی که برای کودکان و خردسالان بسیار محبوب می‌باشد، ماشین بازی است. علاوه بر کودکان و خردسالان، بسیاری از بزرگسالان هم علاقه خاصی به آن دارند. این بازی اصولاً در شهربازی‌ های سرپوشیده موجود است. اما اگر در شهربازی‌ های سرباز باشند یک فضای سرپوشیده را به آن اختصاص می‌دهند.

لیست وسایل شهربازی

بازی‌ های ویدیویی

یک سری از بازی‌ های شهربازی به صورت مانیتوردار هستند و افراد به صورت تک نفره یا چند نفره به بازی با آن می‌پردازند. این بازی‌ ها به صورت دسته دار یا دکمه‌ای می‌باشند. بسیاری از آنها هم جایزه‌ای هستند. یعنی اگر روند بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم، جایزه‌ای تعلق می‌گیرد. بازی‌ های ویدیویی را در بسیاری از مراکز فروش ایرهاکی‌ های قدرتمند خواهید دید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید